My motto, never give up

 
Nu har min träning börjat på riktigt, har kommit igång ordentligt. Har varit ute och sprungit varje dag minst 30 min och gått fram och tillbaka till skolan. Min kost har bestått av havregrynsgröt till frukost med en skivad banan i, lunch och middag så har jag bara ätit sallad och kött. Jag äter alltså inga kolhydrater och dricker inget annat än vatten, och inga mejeri produkter. Det går bra nu, har varit lite slapp i helgen men nu jävlar ska det köttas. På tisdag är det vägning, är så nervös , undrar verkligen hur det ser ut. Mer uppdatering kommer imorgon när jag vet hur mycket jag har gått ner. 
H:

Asså Daniella, helt seriöst, tycker att du har fått lite anorektiskt tänkande.. Kolhydrater är till för något, äter du inga kolhydrater har du inget art förbränna utan att det tar på musklerna ist. Det är bra att motionera! Men det du håller på med är inget som kommer gynna dig i längden. Du kommer få en snabb viktminskning, men du måste ha kolhydrater & spc mejerier, skelettet behöver det. Hur gammal är du? 15 bast? Du växer fortfarande, sluta med det jävla tramset, att måttligt enligt tallriksmodellen & motionera som du gör. Lev för fan

Svar: Hej anonym? Du kan gärna få skriva vem du är så jag kan prata med dig mer. Jag tänker leva, men med mina villkor. Jag lever med ett stort problem, nämligen viktproblem. Jag mår dåligt över det varje dag. Därför ser jag något possitivt i denna förändring, en förändring till ett bättre liv, finare kropp, bättre självkänsla. Jag kommer inte sluta äta kolhydrater och mejeriprodukter. Jag ska bara vara utan det i 2 veckor för att kicka igång min kropp. Så jag ser verkligen inga problem med det. Jag lever fullt ut
daniella mullor

Anonym:

keep up the good work! men vad äter du när du kommer hem från skolan? och kvällsmat? :)

Svar: Yes! Äter en frukt när jag kommer hem från skolan, och sallad och kött till middag!
daniella mullor

emma:

Att träna varje dag ger ingen nytta, kroppen behöver vila för att omvandla fettet till muskler. Du ska träna max 5 gånger i veckan för att kunna gå ner i fettminskning & bygga muskler. Du ska även äta kolhydrater till lunch för att kunna förbränna men skippa det till kvällsmaten. Ät 3st "stora" måltider var dag & något litet var tredje timme. Det är då du skippar sötsuget! Drick proteindricka, det kommer verkligen göra nytta!

Svar: Tack för tipsen Emma! Försöker köra på nu, har ju snart uppnåt 2 veckor som en kick för min kropp att starta. Sen ska jag börja äta kolhydrater 1 gång om dagen, fast rätt form och mängd. :)
daniella mullor

Anonym:

@emma omvandla fettet till muskler? det är omöjligt. Fett är energikällan som används när kolisarna är slut...

Ska du gå ner i vikt MÅSTE du ligga på ett energi underskott. öka proteinintaget. 3g per kilo kroppsvikt. ät mindre kolhydrater. du kan beräkna hur mkt kolisar du ska ha i dig genom att söka på google.

Svar: ja okej tack för tipset!
daniella mullor

Kommentera inlägget här: